Klant Succes Manager
Maximale klanttevredenheid en langdurige partnerschappen. Daar ga jij voor als Klant Succes Manager bij Ictivity. Jij begrijpt de uitdagingen van klanten en adviseert hoe ze met IT makkelijker en efficiënter kunnen werken. Regelmatig ga je daarvoor naar klanten toe. Daarnaast werk je op kantoor of thuis. Maar altijd met een warm en betrokken team achter je, waar collegialiteit en plezier net zo belangrijk zijn als resultaat.
Je bent hét aanspreekpunt én de strategische partner voor een aantal vaste klanten. Omdat je verantwoordelijk bent voor de totale klanttevredenheid, onderhoud je regelmatig contact over de dienstverlening. Je bouwt een sterke partnerrelatie op waarin je samenwerkt aan het succes van de klant: je denkt mee over verbeteringen, verdere benutting van diensten en toekomstige IT-roadmaps. Je signaleert kansen, inspireert klanten met nieuwe mogelijkheden en treedt op als trusted advisor. Zo creëer je waarde op lange termijn. Je werkt met klanten uit verschillende branches, op verschillende niveaus en in klantteams met diverse collega’s. Afwisseling is dus gegarandeerd. Verder:
- Bewaak je naleving van contractuele afspraken en servicelevels, inclusief periodieke evaluatie en bijsturing.
- Ben je verantwoordelijk voor de maandelijkse facturatie.
- Trek je samen op met accountmanagers bij strategische initiatieven en commerciële activiteiten.
- Fungeer je als brug tussen klant en Ictivity, waarbij je operationele en tactische informatie effectief vertaalt naar interne acties.
- Draag je bij aan continue verbetering van processen, dienstverlening en klantbeleving.
Dit neem jij mee!
Schakelen tussen verschillende klanten, niveaus en situaties doe je moeiteloos. Daarbij behoud je altijd het overzicht. Je denkt mee met de klant en durft daarbij de adviesrol te pakken en outside the box te denken. Je ziet kansen voor verbetering, weet klanten daarvoor te enthousiasmeren en communiceert effectief op elk niveau, zowel intern als bij klanten.
- Hbo-niveau
- Minimaal 5 jaar relevante werkervaring, bijvoorbeeld op het gebied van relatiebeheer bij een ICT-bedrijf
Over Ictivity
Bij Ictivity is werken in de IT net even anders. Wij luisteren naar wat jij belangrijk vindt – van werksfeer en groeikansen tot extra’s die impact maken. Dit is het verschil tussen ‘gewoon een baan’ en écht op je plek zitten. ICT werkt voor de gebruiker en niet andersom, daar geloven wij in! Wij zijn geen knoppenpiloten en worden blij van innovatie. Met ruim 170 Ictivianen werken we hard, maar lachen we ook veel met elkaar. Wij houden ervan om slim te werken, zijn een tikkeltje eigenwijs, maar gaan altijd vooruit. Dat maakt ons bijzonder!
Je wordt onderdeel van een hecht team van klantsuccesmanagers binnen Managed Services. Jullie wisselen ervaringen uit en helpen elkaar groeien. In klantteams werk je nauw samen met servicemanagers, accountmanagers en consultants. De cultuur bij Ictivity is open, sociaal en betrokken, met ruimte om te ondernemen, te leren en te lachen. Ook buiten werktijd zoeken we elkaar veel op: van sportieve activiteiten tot gezellige borrels. Alles natuurlijk geheel vrijblijvend.
Wat bieden wij?
- Een salaris tussen € 4.500,- en € 6.500,- bruto per maand, op basis van 40 uur. En een jaarlijks keuzebudget t.w.v. 1,5% van je salaris.
- Een werkweek van 32 tot 40 uur , afhankelijk van jouw wensen. Waarbij je je uren flexibel kunt indelen en deels thuis kunt werken, met internetvergoeding.
- 26 vakantiedagen en de mogelijkheid er 5 bij te kopen.
- Een prettige werkomgeving waarin je je makkelijk thuis voelt en jezelf kunt zijn.
- Een auto van de zaak.
- Een flexibele pensioenregeling waarbij je je eigen inleg kiest.
- Ons vitaliteitsprogramma Fit@Ictivity om fit te blijven in je lijf én je hoofd.